נכון שזו השקעה כספית אבל שווה ומשתלמת. צעד שמחבר את הנפש והגוף.

עושה שולם של הנפש עם הגוף. חוויה נפלאה.

ראיון עם ענת, בת 51 מצפון הארץ.

איזה ניתוח עברת?

עברתי ניתוח מתיחת פנים וצואר והרמת גבות.

 

מה גרם לך להחליט לנתח ואיך הגעת לד”ר זליגובסקי?

זה משהו שישב אצלי. חשבתי עליו אבל מעולם לא עברתי שום טיפול או ניתוח. היה לי רצון עז לעשות שינוי שיהיה לא רק פיזי אלא גם שינוי פנימי. שיחזיר את הביטחון.

ברגע שהגעתי לד”ר זליגובסקי כדי להוציא גידול קטן התעורר פתאום כל העניין. שאלתי אותו מה אפשר לעשות כדי לשפר את המראה ולהרים את הנפילות בפנים. הוא אמר שהזרקות זה נחמד ויכול לשפר אבל רק עד גבול מסוים.

כשחזרתי לביקורת אחרי הסרת הגידול העליתי שוב את העניין. הייתה לי צניחה משמעותית בלסתות ובצוואר בגלל ירידה במשקל וד”ר זליגובסקי הדגים לי איך זה יראה אחרי ניתוח. הוא אמר שאפשר לחכות עוד כמה שנים אבל בשביל מה? אפשר להתחיל ליהנות מהניתוח כבר עכשיו אם החלטת ואת יודעת שזה מה שמתבקש וכל דבר אחר זה ליד. בשביל מה לחכות?

קבעתי תור להזרקות לקראת החתונה של הבן כדי שאראה קצת יותר מוארת אבל איך שיצאנו מהמרפאה אמרתי לבעלי – זהו. אני מחר מתקשרת ומודיעה שאני רוצה שהוא ינתח אותי. זה היה לי ברור, בעלי אמר לי, ברור שזה מה את צריכה ורוצה לעשות אבל זה היה צריך לבוא ממך.

למחרת הרמתי טלפון לדוקטור, ממש חיכיתי שיגיע כבר הבוקר. החלטתי, אמרתי לו.

ד”ר זליגובסקי הציע לדחות את הניתוח לאחר החתונה שהייתה במרחק של חודש וחצי, אבל אמרתי – אם לא עומדות להיות צלקות גדולות אני רוצה להתנתח עכשיו. התחושה שלי הייתה שאני רוצה את הניתוח בלי קשר לחתונה אבל אם כבר…

לא חשבת לבדוק גם רופאים אחרים?

לא בדקתי, לא שאלתי ולא ביררתי ולא חקרתי. חשוב לי מי האדם מולי.

כשהפנו אותי להוריד את הגידול, ביקשתי מהרופא המפנה המלצה על רופא טוב כי הגידול היה ממש במרכז הפנים. על האף. כשפגשתי את ד”ר זליגובסקי הרגשתי שקרה משהו מאד מיוחד ביני לבינו – אמון, ביטחון ומין קשר כזה. זה פשוט קרה וזהו. כל כך בטחתי בו שלא היססתי בכלל. בעלי ליווה אותי לטיפול וגם הוא הרגיש אותו דבר. זה תמך בתחושותיי עוד יותר. כל מה שד”ר אמיר אמר לי קיבלתי והחלטתי.

אחרי הניתוח חזרתי אל הרופא המפנה ואמרתי לו תודה על ההפניה. אז מה הוא אמר לי? גם אני שוקל לעשות. אמרתי לו – אין מה לחכות. לך לעשות עכשיו ותתחיל ליהנות מהתוצאה.

 

איך הרגשת ביום הניתוח?

 

באתי כל כך טוב. חיובית ואופטימית. כל כך האמנתי בדוקטור. הוא נתן לי את כל הביטחון. כל מה שהייתי צריכה. היו קצת חששות אבל זה היה זניח לעומת התחושה והאווירה שאפפה אותי. הייתי רגועה ושלווה. הצוות היה בהלם, הם שאלו אותי, את מבינה שאת לפני ניתוח רציני וארוך? אמרתי להם, בוודאי, קיבלתי את כל המידע והחומר ואני מרגישה מצוין ומוכנה. באתי בביטחון וזה השליך גם על ההחלמה. אפילו ההרדמה הייתה נעימה והתעוררתי בלי בעיה. כשהתעוררתי ראיתי את הדוקטור והוא אמר לי: ענת, זהו. סיימנו.

 

איך הייתה ההחלמה?

 

ממש מהירה. תוך יום יומיים כבר קמתי. נשמעתי להוראות של הדוקטור, לא התרוצצתי יותר מידי. הקפדתי על ההוראות של ההיגיינה. ואחרי חודש וחצי הלכתי לחתונה של הבן. הצלקות שנשארו כל כך דקות, הכל נראה כל כך יפה. עם האיפור לא ראו כלום. עכשיו ארבעה חודשים אחרי הניתוח הצלקות כמעט לא נראות. רק מי שיודע ומחפש יכול למצוא את הצלקות. לא היו לי שטפי דם בכלל. כמעט ולא הייתה נפיחות.

 

את מרגישה שהשינוי הוא גם פנימי?

 

אני יכולה לומר שהשינוי פנימי. החזרת הביטחון, זה שנעים לך להסתכל במראה ולראות את עצמך. זה לא ששינו לי את התווים והמימיקה. נשארתי אותו בן אדם. מראה טבעי אבל יותר זוהרת, משופרת ומתוחה בצורה טבעית. נראית בת עשרים.

את מתרגלת לקבל את עצמך כמו שאת ופתאום כולם אומרים לך שאת נראית נהדר, אבל את לא נראית שונה, פשוט נראית טוב ויפה בטבעיות. זה מאד חשוב. אני לא נראית מלאכותית. נראית טבעית אבל משודרגת ומוארת. קו הלסת חטוב ומשווה מראה רענן וצעיר. ואני מקרינה את השמחה הזו החוצה.

בוודאי שזה תהליך פנימי. את יכולה לשים את האיפור הכי טוב בעולם ולשים מסכות הכי יקרות, אבל זה לא ייתן מה שהאושר הפנימי מוציא החוצה. עכשיו גם לא צריך להשקיע בקרמים שמבטיחים כביכול שיפורים ולא באיפור יקר. לא צריך יותר מהמינימום כדי להיראות נהדר. הכל מונח טוב, הכל יפה, העור מקבל חיים חדשים. פתאום הכל נראה אחרת.

 

אז אני מבינה שאת ממליצה על הניתוח?

 

ודאי!

דיברה איתי בחורה שרוצה ניתוח אבל חוששת ומתלבטת. סיפרתי לה הכל, על כל התהליך מההתחלה. אמרתי לה – אני מוותרת על טיולים וטבעות יהלום. הבנתי שזה הדבר שאני הכי רוצה וזה מה שישנה לי את ההרגשה. ברגע שזה מפריע באיכות החיים ומוריד אותך והורס לך את המצב רוח, כל רגע שמתמהמהים הוא טעות ובזבוז זמן.

 

אז את ממליצה על ד”ר אמיר זליגובסקי?

 

ברור!

כל פעם שאני מגיעה אליו אני אומרת לו – זכיתי שהגעתי אליך, זה לא מקרה, זה היה צריך להיות.

וכל מה שאני אמרתי לך, כל מילה, אמתית וכנה, וכך בדיוק מרגיש גם בעלי.

Skip to content